Nu ook actuele informatie via Twitter
21 januari 2010
Je komt het opeens overal tegen:
Twitter. In het begin vooral populair bij
internetfanaten en bekende sterren,
maar langzamerhand beginnen
steeds meer mensen door te krijgen
dat twitteren niet alleen leuk is, maar ook handig. En als iets handig is, is Quipment er uiteraard als eerste bij!
Wat is Twitter precies?
De gebruikers van Twitter delen hun leven met anderen door berichten van maximaal 140 tekens op internet te zetten. In deze berichtjes kunnen links naar artikelen, foto’s en video’s worden opgenomen. Gebruikers kunnen zelf berichten plaatsen, maar ook automatisch berichten volgen van anderen. U meldt zich daarvoor aan als ‘volger’ van iemand, waarna de berichten van wie u volgt automatisch op uw computerscherm verschijnen. Van wie…of van wat. Want ook berichten van Quipment kunt u nu volgen!
U bent nog sneller op de hoogte
Quipment is een vooruitstrevend bedrijf dat alle middelen aangrijpt om haar dienstverlening beter en transparanter te maken. Uiteraard beschikt onze servicedesk dan ook over een geavanceerd systeem om belangrijke meldingen online te publiceren. Door de inzet van Twitter als extra informatievoorziening kunnen onze medewerkers urgente of zeer belangrijke mededelingen nu echter nóg sneller distribueren. Hiervoor bent u als ontvanger niet afhankelijk van de beschikbaarheid van e-mail - u heeft direct alle informatie ter beschikking.