Services
Wij zien Service als een belangrijke succesfactor en Service is het middel bij uitstek om ons te onderscheiden van de concurrentie. Dit betekent ook dat we onze klanten continu begeleiden en ondersteuning zullen bieden, wij luisteren naar klanten en bieden oplossingen aan.
Deze service valt te verdelen in een viertal groepen:
Service vanaf afstand
Quipment kan alle software vanaf afstand servicen, dit betekent dat met behulp van een inbelverbinding of internet gekeken kan worden of de software bij de klant nog wel goed functioneert. Dit gebeurt zowel pro- als reactief. Mocht een service monteur ter plaatse gaan dan is precies bekend wat de storingstatus is en welke materialen hij mee moet nemen.
Service op locatie
Indien er een hardware storing optreedt dan kunt u of eventueel een servicemonteur de hardware onmiddellijk vervangen. Pas achteraf, als u dus weer verder kunt gaan met het operationeel proces, zal de hardware worden nagekeken en zal rapport worden opgemaakt. Alle servicemonteurs zijn uitgerust met de modernste hulpmiddelen en gereedschappen, waaronder meetinstrumenten, speciale software en een diagnose notebook om de apparatuur te kunnen doorlichten.
Backoffice
Servicemonteurs krijgen ondersteuning vanuit de Backoffice. De Backoffice bestaat behalve uit een uitgebreide database met klantgegevens en productinformatie, ook uit de Backoffices van de verschillende leveranciers.
Helpdesk / Servicedesk
Bijna alle problemen die zouden kunnen ontstaan met zowel de hard- als software zijn gedocumenteerd en er zijn checklisten beschikbaar om deze problemen op te lossen. Indien het u zelf niet lukt de storing op te lossen, is de helpdesk / servicedesk 24 uur per dag / 365 dagen per jaar bereikbaar.
|