Bedankt voor de 8, op naar de 10!
12 juni 2009
Quipment gaat voor tevreden klanten en dus voor het rapportcijfer 10. Dat is dan ook de reden dat we onlangs een klanttevredenheidsonderzoek hebben gehouden.
Met een gemiddelde score van een dikke 8 zijn we natuurlijk tevreden, maar het is onvoldoende voor een bedrijf dat topprestaties wil leveren. We gaan er nóg harder aan
werken om die felbegeerde 10 bij u te scoren!
Bedankt voor de overweldigende reacties
Het klanttevredenheidsonderzoek is verspreid onder al onze klanten, op alle niveaus. Van de directie tot bedrijfsleiders, centralisten en monteurs. Het aantal reacties
was overweldigend! Met een respons van ruim 60%, waarvan ruim de helft van directieleden, zijn de uitkomsten van de enquête absoluut representatief te noemen.
Representatief, maar ook positief. En daar zijn we trots op! We bedanken u dan ook hartelijk voor uw deelname én voor uw positieve woorden. In onderstaand overzicht
vindt u enkele highlights van de enquête.
Onderdeel |
Beoordeling |
Opvallende zaken |
QIM BCT |
8 |
De kwaliteit, overzichtelijkheid en gebruiksvriendelijkheid gooien hoge ogen. Ook de betrouwbaarheid van de soft- en hardware
en de datacommunicatie via GPRS worden geroemd. |
Quipment Servicedesk |
7,9 |
U beoordeelt onze servicedesk medewerkers als vriendelijk en deskundig. De bereikbaarheid en duidelijkheid van de
informatie en antwoorden die u krijgt, springen er positief uit. |
Voertuigvolgsysteem Qate.nl |
7,7 |
Van de vele informatie- en rapportagemogelijkheden wordt volop gebruik gemaakt. Dit onderdeel scoorde dan ook hoog,
net als de duidelijkheid van de vernieuwde Google kaarten. |
Inbouwspecialisten en ijkmeesters van ISN |
7,5 |
Het kennisniveau en de vriendelijkheid van de medewerkers werd door alle respondenten hoog beoordeeld, net als de service
op locatie. |
Uiteraard kan het altijd beter
Hoe trots en tevreden we ook zijn dat u onze inzet en ons enthousiasme positief beoordeelt, een 8 is nog geen 10. We gaan alle verbeterpunten die de respondenten hebben
aangevoerd dan ook uitgebreid evalueren. In sommige gevallen leiden deze verbeterprocessen tot de aanpassing van bepaalde procedures binnen Quipment. Daar houden we u
uiteraard graag van op de hoogte. Op naar de 10!